Thursday, April 14, 2011

Manusia..Macam-macam...

Assalamualaikum..

Nie yang nak membebel tak henti-henti nie..aku buat salah..aku tak buat pun salah. So,ape yang patut aku wat sekarang..??Mesti korang akan jawab, ''ala..wat bodo je''..Buat bodo ngan tak buat ape-ape tue lain ke..??hahaha..bunyi cam serious je kan..hihihi..

Entry nie da masuk entry ketiga aku tulis dengan tulisan kecik semuanya..ternyata sangat lambat aku menaip sebegini rupa..dan ternyata..bila tulis cam nie ayat trus jadi bahasa baku..aduyai...

Dan aq rasa dalam minggu nie aku da mula tulis mesej dengan tulisan kecik..da jarang lagi tulis dengan tUlisAn bEsar kEc!k aku...

Dan sekali lagi..sangat penat la aku menjawab pertanyaan kawan-kawan aku..

''nie sape yang balas mesej..??''...

''boleh tau x nie sape sebenarnye..??''....


''nana, ko okey x nie..??''...


''nana..ko balas msej.sume tlsan kecik je, ko marah aku ke..??''...


''nana, ko ade problem ke tls msej len macam je..aku ganggu ke..??''...


''nana, ko marah aku ke, nape len da ko tlis mesej..??''...

hahaha..aduii..lawak la korang nie..aku okey je kot....saje nak berubah angin....yela...ade yang tak suke kan aku tulis ngan tUlisAn bEsAr kEc!k nie...sampaikan ade yang tanye cam nie..

''na..ko ade masalah ke..??share la ngan ktorg..kate member..jangan la simpan sensorang..ko jgk kan yg sllu cakap...sharing is caring..so, skrg ko ade prob..cite la ngan ktorg..xmola cam nie..ke ko ade sakit kronik jgk..macam *****...kanser hati..ko taw, dia kanser hati sbb sllu simpan mslah sensorang la...''


''haha..nampok benor nipu nye...korang nie macam-macam la..skrg aku da jwb soalan korang kan..??...''TAK SEMUA MASALAH KITA, KITA BOLEH SHARE NGAN ORANG LAIN''...betui x...???? Tp, ape-ape pun..aq nak terima kasih bebanyak sangat ngan korang yang prihatin...aku tak de pape pun la...jangan risau..aku sayang korang sume....

Thanx for reading and viewing...=)...

2 comments:

Mya said...

ok x tnye pn skng ni .."nana mrh ke.." dh taw dh jwpnnye. haha

nAna fArhAna said...

hehehe..mya..da tAw jWpn nyE ea..???
hahahaha~