Thursday, April 14, 2011

Bila Hati Ini Pilu..

Assalamualaikum.

Hurm, aku pun tak paham..dalam dua tiga hari nie mood aku memang sangat-sangat membuatkan orang menyampah *mungkin*..

Nie sume pasal petang selasa hari tue..ape-ape pun..petang tue aku sangat puas hati sebab dapat menangis sepuas hati..dah lame kot aku xmeraung cam tue..tp, kalau la korang tau aku menangis sebab ape petang tue, mesti korang akan cakap cam nie..''alah..mengade giler, hal kecik je pun, beria nak nangis-nangis''...haha..

Tp, syukran kathir untuk housemate-housemate ku yang baik hati sume nye petang tue..aku tengok, semua dah jadi mak aku...terutamanya Tasha la..aku nagis je trus aku pegi kat dia..syukran Tasha a.k.a Mak..Nabila a.k.a Kak Yong...Wafa a.k.a Acik..Mya a.k.a Pemantau...=)..

Syukran ya kawan..teman..sahabat..Nana sayang korang....


4 comments:

..bicara hati ke hati.. said...

sayang na jugak..kalau sy nangis pun nan pujuk kan..hihi:)

rotashia faizal said...

hahaha.. mak pun mak la... nak nangis datang la lagi tau... hoho

nAna fArhAna said...

nAbila : uhUuu..lUv u tOo..

nAna fArhAna said...

alalala..mAk2 cUn xpEla...