Thursday, July 7, 2011

Nana Farhana Bertunang...?????

hahaha..yang nie mmg tak bley bla...angin xde..ribut xde..tetiba jak ade gosip hangat timbul..NANA FARHANA da nak bertunang..kau biar betik...??hahaha...gosip nie xde la shebat kontroversi vdeo marilah menari ..yg korg dok search2 kat tenet kan..??*eleh,xmo ngaku plak da tgok vdeo tu*..haha..cerite nie adat la orang kampong dok dengo kabo angin..haha..mule2 agak blur ble ade yg :

Pak Kajak   : Haish na, jadi ke sabtu nie..?? ngan orang tu ke..?? eheh..buat2 xpaham plak..

Pak Cik Lan : dengo cite nak bertunang dah..?? owwhh..pandai ye..abah suh g bljar dye g ngorat..haha..

Cik Julie       : Na, btui ke dgar org cakap nana nak b'tunang sabtu nie...?? (muke blur..)

Kak Ida       : Ai kak nana..ngan orang mne..?? taw2 dah nak bertunang..

Hery            : Woi aok nie nana..makan ais krim je keje..(dah b'jln kluar kdai,msuk smule..*muke blur gile).ehh na..btui ke koi dengo cite aok nak bertunang da..??sampe ati aok xtunggu koi...(wat2 muke 2sen)..

hahaha..nie la antara soalan2 cepumas yang tak berapa nak mas sgt yg aq disoal tetibe..tak memasal je kan..??ade yg mmg ayat mulut jahat giler la mengate macam2...nie antara je..ade macam2 orang dan macam2 soalan ag la dorg tnye ngan muke blur nye..haha..

hahaha..mmg da sokmo la kan pak cik2..mak cik2..member2 kat kampong bergurau cam nie la kan...bile da beso..tu je la modal nak bergurau nye..haha..tapi kali nie yang pelek sket..cerite yang dorg dengar macam btui plak...ramai sgt plak tu yg tnye..haha..

haha..lawak betui rase..tiap2 hari ade je yang tanye..lain2 orang plak tu..tapi aq tau..dorg bergurau je kan..haha..tp..da bnyk kali orang sebut tu da tak lame la kan..hahaha...*sila muntah...*..tapi brite bertunang sabtu nie mmg btui2 tak betui la kan..??kan ari sabtu nie orang sibuk denagn BERSIH..haha..

btwy..thnx kat sume2 yang mengaju kan soalan..doa tu..=)

4 comments:

rotashia faizal said...

tah2 sabtu nie ada orang datang rumah... haaaa... hahaha

nAna fArhAna said...

Rotashia..jgn nak mengarut ok..i'm not ready yet..haha...tasha dlu..pas tu wafa..bee...mya..baru na...

Mya said...

HAHAH takyah nak buat cerita suspense sangat lah na! Mia dah excited ni haa baca tak kelip kelip. Haha :p

nAna fArhAna said...

Mya..: hahaha...soe to say syg...=)